proastiakos.gr

bet, greek salad, flight tracker, greece, santorini hotels, νεα, ειδησεις σημερα, τεντες χανια, greek news

Λύση για τέσσερις πόλεις ο προαστιακός

Χαλκίδα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα και Λουτράκι, είναι ορισμένες από τις πόλεις που θα επιχειρήσουν να πάρουν ... «ανάσα»

Χαμός στους Σταθμούς του Προαστιακού – Εισιτήρια τέλος…

Της… ανάπτυξης το κάγκελο, με την κυβέρνηση να μην προλαβαίνει να πανηγυρίζει για τις επιτυχίες της. .

Διαμαρτυρία στο thebest.gr για την τοποθέτηση επικίνδυνων σηλώνων στην στάση του Προαστιακού

Αναγνώστης του thebest.gr διαμαρτύρεται για την τοποθέτηση σηλώνων στην στάση του Προαστιακού στο ύψος του Σταδίου της Παναχαϊκής, που όπως λέει, εγκυμονούν κινδύνους.Aναφέρει συγκεκριμένα:" Στην πλατεία σταδίου της Παναχαϊκής, ακριβώς στην στάση του τρένου έχουν τοποθετηθεί οι σωλήνες που βλέπετε στην εικόνα.

Υπουργείο Υποδομών: Ενωτική ανακοίνωση για το έργο επέκτασης του Προαστιακού στο Λαύριο

Δελτίο Τύπου εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών, ύστερα από την χτεσινή ανακοίνωση των εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ σχετικά με την επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από.

EΛΛΑΔΑ - Ο Προαστιακός θα πάει Λαύριο

Με δύο σταθμούς και επτά στάσεις

Κλιμακώνεται η κόντρα ΕΡΓΟΣΕ - ΟΣΕ - Υπουργείου για τον προαστιακό

«Οι πολίτες και η οικονομία θέλουν έργα και όχι λόγια και ατέρμονες διαμάχες» απαντά το υπουργείο Μεταφορών στην νέα επίθεση των εργαζομένων της ΕΡΓΟΣΕ κατά του ΟΣΕ, αλλά και του υπουργείου για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο. Η ΕΡΓΟΣΕ καταγγέλει τον υπουργό γιατί δεν ζητήθηκε η γνώμη της κα

Ο προαστιακός θα πάει στο Λαύριο πριν από το 2020

Η νέα χάραξη θα είναι 32 χλμ. και ο προϋπολογισμός του είναι μειωμένος στα 140 εκατ. ευρώ. Ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο είναι «εθνικό πρόγραμμα ενταγμένο στον κεντρικό σχεδιασμό και θα εγκριθεί σε λίγες ημέρες από την Ε.Ε.»

Εμφύλιος για την επέκταση του Προαστιακού

Προς το λιμάνι του Λαυρίου. €280 εκατ. το κόστος.

Προαστιακός: Στα άκρα η κόντρα για επέκταση στο Λαύριο

Πολύ έντονη κόντρα μεταξύ ΥΠΟΜΕΔΙ, ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για το έργο της επέκτασης του προαστιακού στο Λαύριο. Σε κίνδυνο να μείνει χωρίς χρηματοδότηση λόγω καθυστερήσεων στις μελέτες.

Ο προαστιακος παει λαυριο...

Το έργο του σιδηροδρόμου που πέρασε από σαράντα κύματα το τελευταίο διάστημα προκαλώντας έριδες μεταξύ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ στο τεχνικό του σκέλος δείχνει να παίρνει το δρόμο του ...
μετά την ένταξύ του στο ΣΕΣ (νέο ΕΣΠΑ) και τον σχεδιασμό για μία «ελαφρύτερη» κατασκευή που θα περιορίσει και τον όγκο των προβλεπόμενων απαλλοτριώσεων. Με βάση τις εκτιμήσεις της ΕΡΓΟΣΕ το ύψος των απαλλοτριώσεων θα προσέγγιζε τα 100 εκ. ευρώ, ανεβάζοντας το κόστος περίπου στα 280 εκ. ευρώ. Πρόκειται για δαπάνες που βαρύνουν εθνικούς πόρους καθώς χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σήμερα, όμως στελέχη του ΟΣΕ σημειώνουν ότι η ταχύτητα του προαστιακού που καθορίζει εν πολλοίς και τις δαπάνες δεν θα υπερβαίνει τα 120 χιλιόμετρα, γεγονός που αναμένεται να κατεβάσει το κόστος. Αποφεύγουν όμως να αναφερθούν σε νούμερα. Μέσα στην εβδομάδα αναμένονται σχετικές ανακοινώσεις από την πλευρά του υπου

Ξέσπασε πόλεμος για τις επεκτάσεις του προαστιακού στο Λαύριο - Στη μέση ο Χρυσοχοϊδης

xrysoxoidis.jpg

Στα χαρακώματα οδηγούνται οι σχέσεις του ΟΣΕ και της θυγατρικής ΕΡΓΟΣΕ με αφορμή την επέκταση του προαστιακού από το Κορωπί στο Λαύριο, προαναγγέλλοντας την ανάγκη για θεσμικές παρεμβάσεις και λήψη αποφάσεων σε πολιτικό επίπεδο για το ρόλο αλλά και την μελλοντική συμπόρευση των δύο κρατικών εταιρειών.

Ο παλμός της οικονομίας Ελλάδα

Λαύριο: Περιμένοντας τον προαστιακό!

Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί από τον υπουργό αρμόδιο για θέματα μεταφορών και δικτύων Μ.

Ξενικά και επίσημα η υλοποίηση για τον Δυτικό Προαστιακό Θεσσαλονίκης

Υπεγράφη σήμερα στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδη, Σύμφωνο Συνεργασίας για την προώθηση του έργου .

Ένα βήμα πιο κοντά η έλευση του Προαστιακού στο Λαύριο

Ένα βήμα πιο κοντά η έλευση του Προαστιακού στο Λαύριο Την πρόταση του ΟΣΕ για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, που προσδιορίζουν και το τελικό κόστος της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από το Κορωπί στο Λαύριο, φαίνεται ότι προκρίνει το υπουργείο Υποδομών, με

Ενα βήμα πιο κοντά η έλευση του Προαστιακού στο Λαύριο

Προκρίθηκε η πιο απλή τεχνικά και φθηνότερη πρόταση του ΟΣΕ για μια γραμμή που θα «σηκώνει» ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα.

Με κονδύλια από το νέο ΕΣΠΑ η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο

Πόρους 150 εκατ. ευρώ από το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ), δηλαδή το «νέο ΕΣΠΑ» εξασφάλισε ο υπουργός Υποδομών, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, για τη χρηματοδότηση του έργου της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από το Κορωπί στο Λαύριο.Για το συγκεκριμένο έργο υπήρξε σύγκρουση χαμηλής ισχύος μεταξύ της

Ο προαστιακός πάει Λαύριο με κόστος που θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ

proastiakos7.jpg

Περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ θα κοστίσει η επέκταση του προαστιακού από το Κορωπί στο Λαύριο αφού στα 150 εκ. ευρώ που έχει ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δεν περιλαμβάνεται το κόστος των απαλλοτριώσεων.

Ο παλμός της οικονομίας Οικονομία Επιχειρήσεις

Αντιδράσεις εργαζομένων ΕΡΓΟΣΕ για την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο

Επικρίνουν τον υπουργό Μεταφορών και τον πρόεδρο του ΟΣΕ.

ΕΡΓΟΣΕ: Προαστιακός στο Λαύριο και σύνδεση με λιμάνια οι νέοι μεγάλοι στόχοι

Το έργο της επέκτασης προς Λαύριο είναι το σημαντικότερο της τρέχουσας δεκαετίας για τον Προαστιακό της Αθήνας.

Μπαίνει στις ράγες για Λαύριο ο Προαστιακός – Άνω των 200 εκατ. ευρώ το κόστος

Το έργο του Προαστιακού σιδηροδρόμου που πέρασε από... 40 κύματα το τελευταίο διάστημα, προκαλώντας έριδες μεταξύ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ στο τεχνικό του σκέλος, δείχνει να παίρνει το δρόμο του, μετά την ένταξή του στο ΣΕΣ (νέο ΕΣΠΑ) και το σχεδιασμό για μία «ελαφρύτερη» κατασκευή, που θα περιορίσει και τον όγκο των προβλεπόμενων απαλλοτριώσεων.